ben bankacıyım başka bankada çalışıyorum ama şöyle bişey olmuştur 2 ay geciken borç için icra haciz vs gelmez bunu baştan söyleyelim lakin borcunuz o bankada olduğu için gecikmeye de düşmüş , doğum yardımı da o bankaya geldiği için müşteri oturumu açılınca borcunuzu görmüştür onu tahsil etmek için bu şekilde demiş olabilir size , icra haciz vs bile maaşınıza engel değildir ki , bankaya olan gecikme engel olsun bu da devletin verdiği bir yardım maaş gibi düşünün banka kendi borcunu öncelikle alamaz devletin verdiği yardımdan yani bence banka memuru size para geldiğini görünce ordan kendi alacağını tahsil etmek için öyle demiştir , ama bence banka gecikmenizi öncelikli yatırmanızı tavsiye ederim ilerde bir para ihtiyacı olduğunda kredi vs gerekirse ödeme performansı çok önemli bundan dolayı gecikmeni ödemelisin