kubyackck Aynı memeyi iki kere veriyorum ama hep sulu geliyor yoğun gelmiyor ve sürekli bir saate acikiyor ve gazını cikartsam hemen emdikten sonra karın şişiyor. napicam on süt için en iyi yöntem hangisi
gizematadeniz kubyackck eger sorun gercekten önsüt fazlaligi ise bebegin yesil kaka yapiyor olmasi gerekir. Kakasi yesil mi
kubyackck Mukaddes_5 evet öyle yapıyorum üç kere de vermisligim oluyor aynı memeyi en son bisalinca huzursuzlasiyor
kupakizi_ kubyackck yani göğüslerinizi biraz hafifletin. ne kadar sağarsınız onu bilemem. Benim sütüm fışkırıyordu bebeğim ememiyordu ben hep sağdım öyle emzirdim.