kimbumadam
İçime sinmedi, herkes için bir özet geçeceğim:
“Devlet okulu candır.” çünkü standart tüm derslerin eğitimi gayet iyi verilir.
“Özel okulda standart dersler harici çocukların kafasını bölen ve çoğunda bir arpa boyu ilerleyemedikleri dersler vardır.” çünkü o okula dünya para verişmiştir ve velilerin gözü boyanmak zorundadır.
Mantıklı olan devlet okulu + standart derslerin dışında kalan sanat, spor, dil vb.eğitimlerin sadece o alanla ilgilenen kurslarca dolu dolu verilmesidir.
Not: Çocuğunuzu istediğiniz kadar özel okula yollayın, istediğiniz kadar devlet okulu+kurs yapın, eve geldiğinde öğrenmesini pekiştirmiyorsanız o çocuk yerinde saymaya mahkumdur. Potansiyelinin altında kalır.