ben de ilk kullandığımda sol göğsümden 10-15 dk da yarımdan fazla süt alıyordum sağ göğsümde yüksek derecede 30’ da 3 ml filan süt geldi çok canım yandı hatta göğsümün ucu çok fena yara oldu bir daha sağı denemeye cesaret edemedim , bir de emzirdikten sonra sağım yapın diye okudum burda sol göğsümü emzirdim ve 10 dk cihazı uyguladım bir damla bile süt gelmedi bu arada sıktığımda elle sağım yaptığımda sütüm geliyor , acaba cihazımı beceremedim ne yapmam gerekiyor yeni post açmayıp burdan sorayım dedim