Biliyor musun benim .tam 1 ay gecikti ve bütün belirttiler vardı dedim kesin var ,ama korunuyorduk,test kan vs negatif çıktı ztn ,ve bugün adet oldum ,yani direk olarak hamilelik dememek lazim ,stres düzensizlik.fazla egzersiz , hormonlar değişiyor illaki gene test yap istersen canım