1merling Merhabalar 20 günlük sezeryanlıyım ilk 10 gün hiç bir şeyim yoktu gayet iyiydim tüm işlerimi halledebiliyordum sonra işimi yapamaz bebeğimi kucağıma dahi alamaz hale geldim çok sıkıntılar çekmeye başladım midem de başlayan künt vasıflı bir ağrı yemek öncesi ya da sonrası farketmeksizin sürekli ağrıyan ardından sağ kürek kemiğine sırtıma kadar vuran ve iştahsızlık yapan titreten ateş yapan bir ağrı var iki büklüm oluyorum ve yürüyemiyorım ilimiz de özel hastane yok bir devlet bir de araştırma olmak üzere ikisini de gidip detaylı kan tahlili verdim ve ultrason çektirdim safra kesesin de ki taştan şüphelendiler ama bişey çıkmadı kan tahlillerin de ki enzimlere bakıldı ast alt amilaz lipaz ve bilirubin normal dendi sadece bugün araştırmada çektirdiğim ultrason doktoru safranda taş yok ama eğer taş kanala ilerlerse zaten ultrason da çıkmaz bu ancak tomografi ve
Emarda belli olur dedi başına gelenler bana yardım edebilir mi
Ben şimdi
Nasıl ilerlemeliyim ağrım çok fena ama sonuç
Yok ortada bebeğim daha 20
Günlük ve emzirdiğim için ilaçlı tomografiye giremiyorum safrayla alakalı bi durum olsaydı muhakkak kendini kan da ya da ultrason da bi şekil de belli eder miydi