Gamzelikiz_34 Artık ekmeği hayatından çıkarttığımdan beri daha çok rahatım ufak tefek acıkmalar oluyor çerezlerle idare ediyorum elma vazgeçilmezim en son 60 kiloydum tartılmadım diyetimi yaptığımdan beri nişana gidip geleyim öyle💖😍😇
berk58 Gamzelikiz_34 bende diyetisyen eşliğinde 1 haftadır diyet yapıyorum baya alıştım artık midem küçüldü sanki listedekileri birebir uyguluyorum tabağım bitmeden doymalara başladım 🥰 bende 73 den 60 a inmeye çalışıyorum ❤️
keyfimbilir Gamzelikiz_34 bence sakın bu kiloya gelmeyin çok az daha verseniz yeter ,size yakışır ki böyle de çok güzelsiniz maşallah ,çok zayıflık da iyi değil kilo almak için neler vermezdim 🥲
gg3848 Gamzelikiz_34 ay ilk defa duydum nasıl bir şey nasıl tüketiyorsunuz acaba benimde vermek istediğim bir 6 kilom var 🙈
hepyerdeyizz Gamzelikiz_34 Kız diyet falan yapmadım ama tek öğün yiyorum zaten 🥹🥲bu arada ebn keyfiminkahyasi 😬😁 İki bebeyle nasıl gitmez bu kilo anlamış değilim😂
Gamzelikiz_34 Temizlikperisi vallahi ben de emziriyorum hiçbir sıkıntı görmedim çok güzel ya meyveli de yapabiliyorsun ballı sulu yapabiliyorsun😇
Gamzelikiz_34 Temizlikperisi kız çok güzel vallahi ben hafife almıştım ama iyi gitti yani sezaryen gobegim de vardı ve hala devam ediyorum ama fazla tüketmiyorum arada bir yapıyorum bir de durmadan geziyorum çocuklarla benim küçük kız ana sınıfına gidiyor onu götürüyorum getiriyorum özel ders arkadaşım var o veriyor ana öğretmeni olmuştu küçük kızı da zaten yürüyor artık tutamıyoruz arkasında koşuyoruz doğum gününü kutlayacagim Allahın izniyle Eylül’ün 10’unda😇
Temizlikperisi Gamzelikiz_34 ayyy dur bende alayım bende artık fazla yürücem kızımda ana sınıfa gitcek kız inşallah zayıflarım