kpd Bebeğim 42 günlük müstelanın şampuanını kullanıyoruz doğduğundan beri. Hem hafif kepek gibi döküntüleri olmaya başladj hem de yıkadıktan sonra yağlı görüntü oluyor saçında. Konak kepek vs yapmayan başka şampuan öneri olan var mı?
asii71 kpd oğlumda 5 yasına kadar Sebamed kullandım çok memnundum konak alerji kepek vs yapmadı kızımda da kullanıyorum onda da herhangi sorun yaşamadım
brbroglu Mustela almayı düşünüyodum ama artık içeriğinin iyi olmadığını söylediler o yüzden 20 günlük bebeğime Sebamed kullanıyorum