Birinci sınıfa büyük oglm baslayacak ama iştahsız bir çocuk ana okulda çok zorlandm beslenme hazırlama konusunda koyduklarm hep geri geliyordu napıcam bilmiyorm meyve hiç yemiyor meyve yese en azından meyveyle durur malesef hc birini sevmiyor muzu bile zorla bir iki dilim yediriyoruz 😒 kaşarlı tost yer onuda zaten tam bitirmez sigara boreği kızartma onuda hepsini bitirmiyor evdede çok zorlanıyoruz yemek yedirirler kızıyoruz öyle zorla yiyor okulda hiç yemıycek böyle olanlar ne yapıyor ayrıca iki tane daha kücük çocuğum var sbah kalkıp hazırlamakta zor olacak kahvltıyıda zor 😣😖😫😭 yiyor iştahı ne yapsak açılmadı hep bir zorlama