Fusunf
Valla bana da aşırısı garip geliyor. Şık, modern giyinmek ayrı şey neredeyse çıplak geziyormuş gibi olmak ayrı şey. Bu işin özgürlükle falan alakası yok bence resmen gösterişe dönmüş durumda. Bir de herkes birbirine benziyor artık dudaklar aynı, burunlar aynı, kıyafetler aynı. Orijinallik, doğallık kalmadı. İnsan farklılık görmek istiyor ama sokak sanki kopyala yapıştır gibi oldu. Açık olmak başka, ayarı kaçırmak başka yani