Iki senedir sağ göğsüm taş kesilir acır yanar bir kac güne geçerdi iki aydırda göğsümde ağrı koltuk altına ve kola yayılan ağrı var geçiyor başlıyor sürekli bugünde göğsümün ucu acımaya başladı ben hep kalpten şüpheleniyordum ama bir yazı okudum kadın göğsünde ağrı olduğunu işte koltuk altına koluna yayıldığını an kalp doktoruna gittin o da onu göğüse yönlendirdiğini göğsünde de 2 tane kist çıktığını yazan bir yazı okudum ondan sonra kendim acaba mı dedim genel cerrahiden mi randevu almam gerekiyor aç mı gitmek gerekiyor herhangi bir kanı istiyorum işte kist varsa bunu nasıl anlayabilirim başına gelenlerden bir yerden istiyorum