Bizde aynı dertten muzdaribiz maalesef 😕
3 buçuk aylıkken başladı beslenme reddi , şuan 4 buçuk ayligiz hala devam ediyor. 1 aydır zorla besliyorum çocuğu , bir biberon 1 saatte bitiyor bazen bitmiyor bile 🫠 ne zaman düzelecek bu durum bilmiyorum ama gerçekten çok yorucu üzülüyorum gelişmesini etkileyecek diye ..
Uyku aralarında beslemeye çalışıyorum. Birde bu ay demir damlasına başladık onunda verdiği kabızlık ve gaz sorunu .. tümden yemek istemiyor çocuk . Biran önce geçer umarım ..