melomr 2.Ay 6lı karma pnömokok ve verem aşısı yapıldı bugün oğluma.Ateş takibi şimdilik normal fakat sürekli uyku hali emmeme ve huzursuzluk var uyanık olduğunda da katılarak ağlıyor sürekli sizde de oldu mu böyle etkiler ne yapacağımı bilemiyorum