Arkadaşlar ben delireceğim cidden delirecegim on gün önce tuvalet eğitimine başladık ikinci üçüncü günden sonra kendi kendine çişini söylemeye başladı kakasını falan da yaptı iyi falan derken bir anda çişini tutup tutup son anda bırakma tuvalete gitmek istememe gidelim mi dediğimde inatla hayır deme çişini geldi mi ya da kakan geldi mi diye sordugumda inatla hayır deme derken son 2-3 gündür ben soruyorum ve tuvalete götürdüğümde az da olsa inadı olmuyo tuvalete goturdugumde cisini yapiyor yani ama asla cisim geldi ya da kakam geldi diye bir şey söylemiyor şimdi de cisim geldi diyip o an oraya bırakıyor kafayı yiyecegim arkadaşlar bunun belli bir süresi yok mu beze mi dönmem gerekli böyle benzer süreç yaşayanlar var mı ne yapmam gerekiyor bu kadar uzun sürmesi normal mi lutfen yardim edin