Arkadaşlar oğlum 9 ay 3 günlük dün doktor 3 numaraya geçin dedi bugün eşim almış 3 numarada 1 yaşından itibaren yazıyor e bebekten almış 800 gr ve değişim yok mamalarda 1 kutuda 1050 lira atarsamda yazık olacak yedirsem birsey olurmuki doktor combiotic kullandığımı biliyor neden 3 e geçin dedi anlamadım bilginiz varmi