Kızlar daha önce burda post olarakta paylaşım yaptım 160 boy 50 kiloydum şuan 54 kiloyum tabi
Sürekli buradaki kilo alma postlarına da bakıyordum kilo almak istediğim için herneyse peride uygulaması var bilirsiniz orada bi post açılmıştı kilo almak için birinin yorumuna denk geldim instagramda leylaçeliktenyıldız’ın kilo alma hapını kullanıp kilo aldığına dair ,normal de asla o tarz ürünlere güvenmem çünkü daha önce toz kullanmıştım ama hiçbir işe yaramamıştı ,şuan bu postu açma sebebim yaranıza merhem olurum belki de diye çünkü sürekli zayıflıkla zorbalanmak hiçbir şeyin yakışmaması da çabası ,şuan hala zayıfım aslında ,o hap da biraz fiyatı yüksek olduğu için tekrar sipariş veremedim diğer ay sonuna doğru eşim maaş alsın inşallah tekrar kullanmaya başlayacağım hedefim 60 olmak ,bu arada gerçekten tüm samimiyetimle de söylüyorum hiçbir yan etkisi olmadı zaten sayfasına bakarsanız görürsünüz,belki faydam olur size diye söylemek istedim