Arkadaşlar merhaba oğlum 21 Eylül de 3 yaşına girecek bezi bıraktırmaya başladım bugün de e bebekte bebek alıştırma külodunu gördüm. Bunu kullanan var mı acaba varsa nasıl olduğunu yazar mısınız ? Eğer sıvı geçirmez birşey ise gündüz değil ama gece kullanmak istiyorum. Yorumlarınızı bekliyorum .