balkizimcicekkiz
Aslında bizden farklı değiller biliyo musun ?
Örnek vericem.
Ben şuan diyet sürecindeyim, ama öğünüm çok 6 öğün falan besleniyorum.
Normalde sabah kahvesiyle öğlene kadar aslaa acıkmazdım.
1 aydır kahvaltım ve öğünlerim düzenli olduğu için kahvaltı üstüne acıkıyorum.
Bir süre aynı saatte yerse o saatte acıkıcaktır.
Bir örnek daha gece yemeye başladığımızda birden alışkanlığa dönüşür o saatte acıkırız.
Aynı şey yani böyle gitmek zorunda değil onu demek istiyorum.
Bu şekilde öğünleri sarkıyor çünkü yemek yemesi gereken saatte ara öğün yapıyor.
balkizimcicekkiz oglende yedirecek yemek bulamıyorum çok seçici dediğiniz gibi öğlene bazen kek pogaca kısır felan yapıyorum
Bu da ara öğün işte , öğle yemeği yerine koyarsanız yine eksik kalori almış olucak.
Seçici olması çook normal , çoğu çocuk böyle
Bak kızım 2 yaşında sebzeyi hala ben yediriyorum kendisi çatal kaşıkla yemez , kendi sevdiklerinde kullanır.
Vermesem asla aramaz
Ama biliyor ki sebze yemezse pilav,makarna türevlerinden yiyemez :) bir ondan bir bundan mantığıyla herşeyi yediriyorum öyle söylim
Normalde köfte 3,4 tane yerdi bizim boyutlarda.. yanında ketçap olunca 7 civarı yiyor.
Sözde organik zararlı mı evet öyle , ama kar/zarar mantığıyla bakıyorum.
Bu arada yedikleri sağlığı açısından yeterli , yani gerekli vitamini alıyordur.
Ben kilodan bahsettiğiniz için bu şekilde yorum yapıyorum yanlış anlamayın.
Bir de atom denediniz mi ?