defnekusum_ benim oğlum 4 aylık olucak ilk dogdugu zamanlar çok uzun sürmese de nadir tutuyordu şimdi hiç tutmuyor bende de philips avent ile wee baby nin biberon gibi olan emzigi var ikisini de tutmuyor hiç. Ne yaptıysam istemedi emzik vermek istiyordum aslında yutkunma ve emme refleksini gelistirmek açısından ama olmayınca olmuyor 😄