fatma_6141 ben herşeyde sadelikten yanayım. Bilezikte aynı şekilde, zigzag düz şu bu hepsi bir arada çok karışık ve hoş gözükmüyor. Çingene işi gibi geliyor bana, en güzel düz sade şeyler. Tabii sizin nasıl sewdiğiniz önemli 😊 Ajda bilezikte tırtıklı modeli beğeniyorum ben hafif ışıltılı