maygirl kubyackck bana normal geldi.sıvı olmasi zaten en normal sıvı besleniyorlar..köpük dediginiz şeyide bikac kez daha gozlemleyin size anormalse doktorunuza danışın tabiki..sivı oldgu icn köpurme olabliyor ama sizinki anormalse danisirsiniz
mistikco kubyackck köpük gazdan da olabilir ama sulu mukuslu ise alerji de olabilir. Takip edin doktora sorun
mistikco kubyackck ya acıkma durumu çok hızlı çıkardığı içindir belki. Ama insan bilemiyor mesela sadece bu aralar ise belki gaz yapacak bir şey yediniz. Ya da üşütmüştür bir şey olmuştur.
kubyackck mistikco kimyon çayı yediklerime kimyon atarım hep ama üşütme durumu olabiljr belki ben bilemiyorum ona geçmiştir
yavrukusunannesi kubyackck gazdan demişti doktor bizimde bi kaç kez oldu resmini atmıştım çocuk doktoruna