haricen çok normal bebek doğumdan sonra hormonları daha farklı çalışmaya başlıyor ve cildi havaya alışmaya çalıştığı için kuruyabilir bazı bebeklerde egzamaya kadar gidebilir. Benim bebeğimde bu şekilde döküldü ve yüzü isilik gibi kırmızı beyaz benekler oldu. Doktor ilk zamanlarda krem vermedi bir süre kendiliğinden geçmesini bekledik. 10 günde geçmeyince mustelanın kremini önerdi. Her banyodan sonra sürerim zaten kremi sipariş et gelsin derken kızımda baya azalma olmuştu