Bebegim 2 ay 10 günlük fakat 3-4 günde bir kaka yapiyor ve cok zorlaniyor. Sürekli ıkınıyor ve masaj hareket yaptirmama rağmen çok zor gaz çıkartıyor. Cok zorda kalınca lavman yapıyorum rahatlamasi için. Zeytinyağı ile masaj yapiyorum anne sütüme zeytinyaği koyup da verdim fayda göremedim baska tavsiyesi olan varmi