serife2 bende vermiyorum bebek arabasindaydi oğlum nasıl oldu anlamadım birden öptü engel olmasam 2.de opecekti hemen arabayı çekip yüzünü suyla yıkadım ogun kadında birsey yoktu ertesi gün bi baktım uçuk çıkmış dün varmiydi dedim yoktu dedi uyuşma karıncalanma varmiydi dedim yoktu gece birden cikti dedi kafayı yemek üzereyim doktora götürdüm 2 hafta takip et dedi ama ben ölmek üzereyim üzüntüden ya bulastiysa diye cildiriyorum