golgemsoy Bebeğim bugün tam 3 aylık oldu ve yaklaşık 1 haftadır sürekli oturmak ayağa kalkmak istiyor oturunca çok mutlu oluyor erken değil mi bu durumu yaşayan var mı oturtmalı mıyım sizce?
SucukluSutlac golgemsoy 3 ay 20 günlük olana kadar zorladı oturmak için oturtmadım ama o günden sonra oturttum 10 gün sonra doktor kucağında oturtmaya başla az az dedi sonra da destekli oturmaya geçersiniz dedi