cikolatacanavari bizimde buzdolabı bozuldu, buzdolabımda çok büyüktü xxl neyse adamlar sürekli çektiler arkasına vs bakarken hep çizdiler mahvettiler, bir kaç yeri gocuk oldu sonra 2 ay bekledik perisan ettiler bizi , neyse biz sonra kabul etmedik vs garanti kapsamında bize sıfır bir tane getirdiler