merhabalar
16 günlük bebeğim var, süreli emzirince 15-20 dk emzirip bıraktırınca 2 saate falan uyanıp tekrar emiyor öyle öyle gidiyor. memeyi kendi bırakana kadar emzirince memede uzun kalıyor ama uykusu da uzun oluyor beslenme aralığı açılıyor. normal mi? hangisine alışmak lazım süreli emzirmeye mi kendi bırakana kadar mı? siz nasıl yapıyorsunuz