Merhabalar,oğlumu geçen gün rutin muayenesine götürdüm.Eylül 22 de 5 yaşına girecek.Kanına bakıldı ve degerleri düşük dendi.Kan ilacı,d vit ve vitamin ilacına başlattı.Kilosu 15.800 boyu 108 cm çıktı.Doktor buna da çok geride,bir ay sonra bakacagım ilerleme olmazsa mama takviyesi başlayacagım dedi.Çok şükür sağlığı yerinde ama üzüldüm yine de😰😞Aynı yaşta cocugu olan anneler,sizin çocukların durumları nasıl?