Bebeğim iki aydır ek gıda alıyor bu güne kadar hiç bir kabızlık problemi olmadı hatta gün içinde 4-5 kez yaptığı bile olurdu bir gün içinde yarım şeftali ve çeyrek kadar muzu aynı günde verdim onun üstüne iki gündür kakaya çıkmadi bı huzursuzluğu yok ama bişey yapmama gerek var mı üzüm ishal etti bı kaç kez o yüzden dün üzüm verdim bugün armut verdim kayısı veremiyorum bir kez verdim boynu falan kızardı veremedim daha sonra zeytinyağı da verdim