annelik54 ya bu anlattığınız benm çocukluğum minyon büyüdüm her şeyi yerdim lisede bile 40 kilodum lisede boyum uzamaya başladı sonra kilo almaya başladım. Ve hala 32 yaşındayım hala metabolizma çok hızlı ve herkesten çok çok fazla yerim. Çocukken goturmedikleri doktor kalmamış ve bu cocukdq böyle demişler hiç bir şey çıkmamış. Yani bence içiniz rahat olsun bence cocuk sağlıklı görünüyor. Benim kızımda kabiz testler negatif çıktı. Bende kabızlık yüzünden şüphelerim ama çocuğun boyu uzuyo kilo alımı yaşıtların gidiyo ama kabiz