Bebeğim değişkenlik göstermekle birlikte sabah 06.35 gibi güne başlıyor. 8’de ilk uyku 40 dakika kadar. 11.00’de 2. uyku 12.30 gibi uyanıyor. 14.00’te 3. uyku ve 2 saat uyuyor. Sonrası uyumuyor gibi bazen de uyuyor. 21.30’da da gece uykusuna geçiyoruz. Normal mi sizce? Uyanık kaldığı süre zarfında sürekli ağladığı için çaresiz kalıyorum. Beslenme, kucak, oyun halısı, ana kucağı üçgeninde gidip geliyorum oyalamak için.