Aselduru88 Kızlar uyum haftasında neler yapılıyor öğretmen liste atmıs malzeme 8 Eylül hazır edin dems pteside uyum haftası başlıyor uyum haftasında lazım olırmu malzemeler
simseklivekalpli Aselduru88 hayir lazım olmaz tanışma olur. Bize müdür yardımcısı ilk gün tanışma sonraki günler seminer olacak okul olmayacak dedi.
ikiprensannesi12 Aselduru88 uyum haftasında arkadaşları ve öğretmenlerine alışmak için bsy lazım olacağını düşünmüyorum bizimde Salı günü öğretmeniyle önce tanışıp zaman gecırecek çarşamba günü de arkadaşlarıyla
simseklivekalpli Aselduru88 bilmiyorum bu kadar uzatmiyorlar genelde ilk gün. Semineri yok demek ki bizde seminer varmış.
uye12345 simseklivekalpli herkes aynı saattemi gidiyor acaba ben öğleci yazdırdım ama uyum haftasınfa nasıl oluyor erkenmi gitmesi lazım
uye12345 simseklivekalpli Devlet anaokuluna kaç yaşında yazdırdınız benim oğlum 2020 nisan doģumlu erkenmi aca kaydı çıktı
uye12345 Devlet anaokuluna kaç yaşında yazdırdınız benim oğlum 2020 nisan doģuu erkenmi aca kaydı çıktı
DuruAselEmr uye12345 hayır erken değil bu yıl anasınıfı seneye zorunlu 1. Sınıf olacak.Yani busene anasınıfına gitmesi lazım
uye12345 Harrye23 bende çok merak ediyorum yarın gidecek bakalım ne olacak öğlenci yazdırdım öyle götüreceğim uyum haftasında herkes aynı saatte mi gelir acaba
Marinedeniz Kizlar yarin ilk gun ders bitimi 14:15 bizim okulda normalde sonuna kadar kalir mi? Beslenme hazirlicaz mi? Harrye23 @simseklivekalpli
Marinedeniz simseklivekalpli tesekkurler beslenme hazirlamaya gerek yok o halde. Esim kayit icin gitti hic bisey sormamis. Biz de okulda bekleyip alip doneriz o zaman sanirim degil mi