Winner 2020 doğumlu çocuklarınızı anaokuluna verecek mısınız hanımlar. Çok hareketli benim kız acaba uyum sağlar mı, biraz kaygılıyım. Siz neler düşünüyorsnuz. Acaba 4.5 yaş için erken mı?
simseklivekalpli Winner kizim 4.5 yaşında başladı. Oğlum 4 yaşına bir ay varken başladı. Bu sene de anasınıfına gidecek. Uyum sağlıyorlar.