Kızlar benim ilk anneliğim o yüzden biraz cesaretsiz ve cahilim 🥲 bebeğim artık emmiyor, full mama emiyor. Tatile gitmek istiyoruz ama işte biberonların temizliği vs beni düşündürüyor. Sizce 4,5 aylık bebek ile otel tatili yapılır mı? Şimdi derdin bu mu diyeceksiniz ama ben doğurduğumdan beri tek başıma bakıyorum ve çok yoruldum. Ailemi falan komple sildim. Kafamı dağıtmak istiyorum. Ama ben kafamı dağıtırken bebeği de sagligindan olmamasını istiyorum o yüzden sizin kullandığınız bir yöntem vesaire varsa ya da yapılmaz derseniz ya da yaptığım pişmanım diyecek ya da yaptığım çok güzel oldu anneler cevaplarınızı bekliyorum lütfen ❤️💙