orazgil Hanımlar bu ayın doğum parasını alan var mı? Uygulama 29’u gösteriyor ama daha mesaj gelmedi.. mesaj gelmeyip parasını çekebilen var mı?
gktrkl orazgil Bu tek sefer 5000 milyar olan ücrettenmi bahsediyorsunuz benimde onaylanmış ben iban yazmıştım başvuru yaparken ama hala yatmamış bu ay içinde yatarım acaba bende merak ediyorum
arenadatnbas orazgil merhaba üçüncü doğumumu yaptım ayın 6sında bugün onaylanmış ben önümüzde ki ay mı alıcam biliyor musunuz ?
orazgil gktrkl aynen ilk çocuk için tek sefer 5000. Ben üçüncü doğumumu yaptım aylık 5000 bin alıyorum, bu ayınki yattı mı acaba diye sormuştum. İbana yatmıyor, kimlikle gidip halkbanktan çekilmesi gerekiyor
mrymblt arenadatnbas ben Haziran da doğum yaptım yatmadı henüz 2 ay sonra yatıyor 1 inde Alicam sanırım ben
orazgil arenadatnbas onaylandıysa ASHB’den mesaj gelmesini bekleyin. Mesj gelince kimliğinizle gidip çekebilirsiniz doğumdan bu yana yatan meblağı
gktrkl orazgil teşekkür ederim bilgi için benim ilk bebeğim 5000 bin tl onaylanmış ama hala yatmadı İban kısmı vardı oraya İban yazmıştım ama hala bişey yok
orazgil arenadatnbas ilköğretmenimailem uygulamasına girin ordan bakın ödeme kısmında yazıyor mu Yazıyorsa gidip çekebilirsiniz bankadan
orazgil Mesaj gelmeden de alabiliyormuşsun parayı. Mesaj gelmemişti ama ben çektim bugün parayı çok şükür.