Kızım konuşmaya başladığından beri hep bisiler söylüyor,bazen anlaşılır bazen değil yani bu nerdeyse 2 senedir var her gün olmasa da bazen gündüz uykusunda bazen gece , çoğunlukla oluyor sizler de var mı normal mi bu arada babası da yapiyor bazen etkisi var mı bilmiyorum belirtmek istedim😬