Sezaryen doğum yaptım doğumdan 1 hafta sonra da göğüslerim anında küçülmeye başladı ve bildiğiniz içi boş sütüm yok çok az geliyor bir kaç damla ve mama yapıyorum sen emzirmeye devam et gelir diyorlar ama gelmiyor bu durum insanı da sinir ediyor aynı şeyleri yaşayıp sonradan sütü gelen var mı