geçmeyen pişik 10 gün oldu cildiyeye gittik genital bölgesinde kızımın 16 aylık cildiye 3 kremi karıştıp verdi 2 gündür sürüyorum kızarıklık geçmedi normalfe doğduğundan beri mustela krem kullanıyorum ilk kez oldu ne yapmam lazım çok üzülüyorum geçmiyor diye het şeyi yiyip içiyor bizimle ama dikkat ediyorum tabii ki süt vs de içmiyor bir ara içirdim 10 gün falan sonra kestim bugün mustela sürdüm biraz rengi soldu pişiğin ama tamamen geçmiyor önerilere açığım