yigitinannesii22 Bir haftalık bebeğimin guatrı yüksek çıktı. Hamileliğimde levotiron kullanmıştım. Gebelikte 2,5 olması gereken değer bende 3,2 çıkmıştı. Bu yüzden bebeğimin guatrı yüksek çıkmış olabilir mi? Acaba ilacı hiç kullanmasa mıydım