minikmisimben tonymontana bende değiştirmek istedim tiksindi daha bıraktı tutmadı philips avent almıştım bende. Ki emzik tutan bebek çok seviyorum ilk kızım hiç tutmadı bu tuttu diye sevindim oda 4 ay falan sürdü 😂
avkatanne 6 aylık olduğumuz gibi yenisine geçtik bir sıkıntı olmadı. ben de tutmaz diye tedirgindim, diş-damak sağlığı açısından önemliymiş ama çocuk tutmuyorsa da yapcak bi şey yok eskiden numara mı varmış bakkaldan alırlarmış yaniiii 😂
tonymontana avkatanne 1 hafta falan 0-6 ayi kullandi sonra yogurtla 6-18 ayligi verdim tuttu ama suanda da kariaik gidiyorum diger emzikleri de arada veriyorum gecis doneminde sogumamasi icin
minikmisimben tonymontana benim aklıma bile gelmedi maşallah sevindim adınıza 😂 istedim ki 1 yaşında falan emzikli bebem olsun olmadı 😂