Bebeğim bu gün 3 gün oldu günde 4-5 defa belki fazla kaka yapıyor ishal belli ama su gibi değil baya cıvık (afedersiniz) sadece ama hali keyfi yerinde hasta değil doktora götürmedim dişi mi bilmiyorum gece sürekli uyanıyor eli ağzında ısırıyor bu arada 17.5 aylık