Ocak ayından Nisan ayına kadar diyet yaptım ideal kiloma ulaştım ve nedense adetim 45 günde 2 ayda bir oluyordum. Sonra bıraktım Nisan ayından sonra bu zamana kadar hiç bir şekilde diyet yapmıyorum üstelik 10 kilo aldım. Yüzüm güzelleşti adetim düzene girdi 33 günde bir olmaya başladım artık. Bu neden oluyor? Diyet yaparken normal zengin besleniyorum üstelik kendimi aç bırakmıyorum asla. Emzirdiğim için günde 5 öğün yiyordum