Arkadaşlar, benim 25 aylık bir kızım var. Genel anlamda iştah problemi yok. Sabah kahvaltısını güzelce yapar; yumurtasını, peynirini, zeytinini, meyvesini yer. Aralarda hurma, badem gibi çiğ kuruyemişler ve muz da tüketir. Öğlen çorbasını içer, yoğurdunu yer ve uyur. Uyandıktan sonra ise yine ara öğünlerde evde kendim yaptığım meyveli yoğurt, kuruyemiş veya sağlıklı atıştırmalıklardan yer.
Şunu da özellikle belirtmek istiyorum: Bizim eve beyaz ekmek, rafine şeker gibi ürünler girmiyor (misafir gelmedikçe). Paketli gıdaları da neredeyse hiç tüketmiyoruz; tüketirsek de içeriği temiz olanları tercih ediyoruz. Örneğin, bazen kızımı “Züber”in çocuklar için olan atıştırmalıklarından veriyorum. Yani genel anlamda iştahı ve beslenmesi gayet iyi. Zaten daha önce iştah problemi yaşadığında çok endişelenmiş ve buraya post açmıştım.
Akşam da bizimle beraber sofraya oturur, o gün ne yemek varsa — çorbası, pilavı, yoğurdu, cacığı — onları yer. Fakat gece yatmadan mutlaka Aptamil içiyor ve biz bunu hâlâ bırakamadık. Ona süt vermek istiyorum ama doktorlar sütün kansızlık yapabileceğini söylüyor. Aptamilin içinde de inek sütü olduğunu biliyorum ama en azından vitamin açısından biraz daha destekleyici olduğunu düşünüyorum. Yanlış mı yapıyorum bilmiyorum. Bu arada boyu kilosu da iyi, boyu ortalamanın üstünde dedi doktor. Kilosu da ona göre iyi demişti