Kızlar selam 8-9 gün önce afedersiniz bi kaza yaşadık 9 saat sonra ella ilaç aldım. Fakat bugün kahverengi akıntı geldi. Kasıklarım çok ağrıyor. Aşırı uykuluyum. Ağrıdan uzanıyorum sürekli. Reglime 17 gün var. Hamile miyim acaba çok korkuyorum ilacın ise yaramadığı oluyormuş bir çok anne yazmış. İlişkiden sonra sürekli akıntım vardı ara ara kesildi derken bugün kahverebgi akıntı geldi. İlk hamileliğim de de böyle olmuştu doktor yerleşme kanaması demişti. Ama ondan hamileliğimi öğrendikten sonra olmuştu. Şimdi yani ilişkinin üzerinden 8 gün geçmiş daha fok erken değil mi ? Test yapsam çıkmaz sanırım. 🥲🥲