Duuyguu bebegim95 pişik önleyici yazıyor ya pişikleri geçiriyor mu yoksa pişik olmasını mı engelliyor
Duuyguu mondecaidensecmeler evet bende hamazinc sürdüm onun çinkolusu sanırım. Bakalım inşallah geçer diye bekliyorum
smyra5838 Duuyguu ben pembe vazelin kullanıyorum çok iyi gelıyo bütün pişik kremlerini denedim en iyisi vazelin geçiriyor
miladrian Duuyguu pişik yokken krem sürmenize gerek yok. Hafif kızarıklık gördünüz kullanın pişiğe çevirmeden, sonra kesin tekrar. Sürekli kullanılmaz kremler.
hemm Brn kızıma hangi kremi denediysem fayda, etmedi annemde, zeytinyağı sürüp üstüne biraz bebek pudrası at demişti onun, faydasını gördüm akşamdan, yapıyorum , sabaha geçiyor
miladrian Duuyguu sudocrem kullanıyorum hafif kızarıklık gördüğüm anda, memnunum. Bez veya ıslak mendil markanızı değiştirmekte fayda var gibi. Sanki bebeğinize ikisinden biri dokunuyor.
yesim61s Duuyguu pişik kremlerını bı kenara bırakın eczanede n gıdın fito krem alın sürün çok etkılı pişiği hemen gecırıyor . Ben oğlumda sudocrem bıle kullandım hıc fayda etmedı acıdan kıvranıyor du çocuk fito krem kullanıyor um artık