Kızlar ayın 21 inde adet olucam 30 unda da tatile gidicez ne olur ne olmaz diye önereceğiniz bir şey var mı tatil boyunca adet olmayacağım bir hap bu ay doğum kontrol hapı kullandım kistim için normal de 5 günde biterdim bugün 7. Günüm hala aşırı oluyorum bu sefer diğeri de öle olur diye korkuyorum açıkçası tatilim şey olucak bu sefer önerilerinize açığım ?