Hanımlar merhaba. Evimiz camiye yakın. Ezan sesi çok duyuluyor fakat 3 gündür hepten yükselttiler. Müezzin sağolsun bir de öyle bağırıyor ki. Allah affetsin sesi de çok kötü. Duvarlarda yankılanıyor resmen. Çocuğum kafayı yiyor korkudan. Sabah ezanında öyle çok ağladı ki gözleri şişmişti. Çok korkuyor çok ağlıyor ve uyuyamıyor. Bir şey yapamaz mıyım? Ne bileyim en azından eski ses ayarına düşürmeleri için bir yere yazamaz mıyım? Bilen biri varsa yardım etsin ne olur. Çocuğum aklını kaybedecek korkudan