kucumsu aslında altında ay aşılarını ile değil de kendi aralarında belli bir süre geçmesi gerekiyor diye biliyorum ben 6 ay aşılarını da ağır gelmesin diye boşluk bırakılsın demişlerdir benim rotolar için üçüncü ve beşinci ayda aşı yok onu o ara yapalım dediler