Derin88 Ben paxera 30 mg piskiyatri ilaci kullanıyorum ama hiç bir faydasını görmedim hatta kilo aldırdı bana diyet yapmamak rağmen veremiyorum kilomu ben öfkemi kontrol edemiyorum hemen herseye sinirlenirim yine ayni değişen birsey yok doktora gittim anlattım yapacak birsey yok dedi başka ilaç verin dedim oralı olmadı bu ilacın dozunu artıralım dedi istemedim kilo alımı yaptığı için doktorda bi halta yaramıyor zaten ben ilaci bıraktım bende elektiriklenme ishal halsizlik oldu sanırım 1 kaç haftaya geçer acaba diyorum başka doktora mı gitsem annemde diyor sürekli ilaç ilaç nereye kadar kızım diyor rabbine yönel diyor benim annem teyzem cok ağır şeyler yasadi ama bir kez ilaç kullanmadilar hep dua hep allaha sığındılar ve sapa sağlam çıktılar işin içinden bilmiyorum ne yapsam kafam cok karışık sizden fikir istiyorum
bikahveicelimmi Derin88 ilaç kullanma. sürekli kafanı meşgul edeceğin şeyler ile uğraş. Beynini boş bırakıp düşünmeye fırsat verme. İlaç kullanırsan genelde bir ömür kullanman gerekiyor çünkü
Efe_momm Derin88 ben oğlumun 25 günlükken ameliyatı ve yoğun bakım serüveninde aynı öyleydim emzirdigim için ilaç kullanmadım fakat psikoloji seanslarına katıldım devlet hastanesinde bana çok iyi geldi bulunduğunuz sehirin devlet hastanesinde vardır bir araştırın isterseniz
dilos53 Derin88 paxera bana da bir ayda 10 kilo aldırdı çok iştah açan bir ilaç ama bana çok iyi gelmişti kilo aldığım için bırakmak zorunda kaldım efexor 75 mg kullanıyorum çok rahatım hiçbir rahatlama sağlamadıysa size ilaç yeterli gelmemiş olabilir benim doktorum kilo aldığımı duyunca hemen değişti ilacımı bazen manevi boşluğa düşebiliriz Allah’a yakınlaşmak size iyi gelebilir namaz kılın Allah’a çok zikredin
Alya-Sena Derin88 bu ilaçlar bağımlı gibi birsey yapıyor insanı ben selectra 50 mg kullanıyorum evet bana iyi geliyor düzenli uyuyorum sakinim v s ama bırakmaya sıra gelince bırakamıyorum. Size önerim hiç bulaşmayın
deryadiyebiri698_ Derin88 başka bir doktorla görüşün ilaç değişikliği için ama ilaca önyargılı olmayın, tedbir bizden takdir Allahtan, ilaçlar, doktorlar bizim toparlamamız için vesile öyle düşünün. Daha iyi hissedince yine doktor kontrolünde bırakırsınız