arslanbebek18 Kızlar dyson almayı düşünüyorum ama iki model arasında kaldım gen5 i kullananlar ağır diyor ve aparatı fazla ama V15 de azaltılmış aparatlar ayriyeten almak gerekiyor kullananlar bi fikir verse kararsız kaldım
nadidelifora arslanbebek18 v15 aldım kenarları soyuldu iade ettim gen5 aldım. V15 den en önemli farkı bence tetiksiz kullanımı olması. Bu modeller V10 falan gibi hafif değil. Dolayısıyla uzun süre kullanımda tetiğe basmak zor oluyordu benim için. Gen5 den çok memnunum 🌸
cokbilmismom arslanbebek18 v15 total clean almıştım kısa süreli çıkan özel bir seriydi içinde 8 tane aparat vardı ben çok memnunum suan yok dyson sitesinde ama Trendyol ve Hepsiburada da olabilir belkide. Bide v15in tetikli olması aşırı pratik diğer türlü açma kapama dugemliyi ben sevmedim sürekli aç kapa yapmak geriyor mesela süpürürken yerden bir şey alican veya koltuğu çekeceksen hemen parmağımı tetikten çekiyorum duruyor basiyorum başlıyor hiç yormuyor elim zaten hep orda olduğu için